Nå kan du betale med Vipps til Hospice Stabekks Venner

Enten du er medlem, vil bli medlem, eller ønsker å gi en gave, kan du nå betale til venneforeningen med Vipps. Det er veldig enkelt. Trykk på «Betal», og søk på Hospice Stabekks Venner, eller skriv inn nummer: 504635.

Fint om du også skriver hva betalingen gjelder.

Venneforeningen setter stor pris på din støtte, selv om vi er litt dårlige til å sende ut giroer.

Fremdeles er det unike tilbudet og omsorgen pasienter og pårørende får ved Hospice Stabekk det aller viktigste å ivareta – også i tiden fremover.

Kontingenten for 2018 kan også betales inn via nettbank. Kontonummeret er: 8398.10.51915

Det er fint om du kan skrive navnet ditt under ”merknader”, så vet vi hvem betalingen kommer fra. Dersom du ønsker, er det mulig å også innbetale kontingent for 2017.

Årskontingent:

• Enkeltperson: 200,- per år
  • Familie: 250,- per år

Tusen takk for din støtte.